Delfiner!!!

En snabb uppdatering om livet:
Min surface vid nyckelbenet är nu bortskuren
Jag har jätteroligt med mina två söta tjejer nu sista tiden
Jag är ledsen ibland över att behöva åka
Jag har simmat med de fantastiska delfinerna
Ikväll ska vi ut och shoppa
Igår hade vi en team-eftermiddag

Kände att jag inte har uppdaterat på ett tag här nu, men det känns ändå inte som att någon annan än pappa läser så vet inte om det är någon idé. Men det är bara en vecka kvar nu i min bloggkarriär så det känns okej ändå.

Igår hade vi som sagt team-dag
, vi var på SPA, simmade med delfiner, åt god mat och försökte shoppa. Shoppingen övergick till en spontanutgång - alltid roligast!









Den vänstra delfinen heter Stacy och den högra heter Stephen. Om ni minns min gamla delfinbild så var det med Stephen, sen stora starka snabba delfinen! Vi fick dansa med dom, spela boll, åka racersnabbt och pussas. Hur mysigt som helst!

Ikväll ska vi ge oss på shoppingen igen. Då ska ni få se bilder från old market!


Kommentarer
Hanna Banana

JAG läser också din blogg!! Och du måste fortsätta blogga så jag vet vad du gör:)

2012-04-21 @ 17:05:59
Boob

Jag läser alltid!!!!!!!

2012-04-21 @ 17:45:37
Syster!

Hallåå din kära syster läser din blogg minst en gång om dagen ;) Å herregud vad fin du är på korten !! Du måste bo hos mig och tuvsan vecka 22 för då är hasse i sthlm hoppas du vill..du får låna min bil den veckan :) Puss å Kram

2012-04-23 @ 16:27:39
URL: http://burrab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0