Myspys i old market

Nu i sista veckan försöker vi verkligen njuta av varje minut
Vi är mycket ute och äter, vardagslyxar, shoppar lite och bara är med varandra. Jag trodde slutet skulle vara stressigare men det är helt okej. Endast 5 dagar kvar tills vi skiljs åt och åker till våra destinationer. Det är med tyngd i mitt hjärta jag säger det.

Om det är någon som vill ha något från Sharm är det dags att säga till! Essence, smycke, papyrus, skor eller liknande.





Den sista bilden påminner mig om Sex and the City 2 :-)

Ikväll ser det ut å bli festbåt, ska bli intressant!


Kommentarer
boob

Bra att du skrev detta inlägg :D önskar ju att du kikar om D&G 3 finns i såndär olja som jag fick. Love it!!!!!

2012-04-24 @ 19:19:14
Syster!

jag och tuvsan vill ha sandaler :) 34 till mig och 21 till tuvsan Puss å Kram !!

2012-04-25 @ 22:27:19
URL: http://burrab.blogg.se/
Syster!

Och glajjer vill vi också ha :) Hasse också..Puss å kram igen...:)

2012-04-25 @ 22:29:52
URL: http://burrab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0