Suprisemiddag!

Lyckan blev stor!
Efter en lång dag med ekonomi, fakturor och skit är man helt slut i huvudet. Så mycket siffror och pengar och koder har jag nog aldrig behövt hålla reda på förut. Men allt gick till slut och nu är livet bra igen :)

Fick ett sms från hanna där det stod "försök skynda dig hem, maten är snart klar". Givetvis rusade jag och möttes av den vackraste tallrik med mat jag sett på länge. Nu sitter man här mätt och belåten och nöjd med dagens jobb. Lite sällskapsresan på det här så är dagen fulländad!



Sedan har vi planerat lite april-skämt för våra gäster som ankommer på söndag. Vad sägs om en muslimsk högtid med en liten twist? ;)

Jag återkommer med resultatet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0