Återigen en ny vecka

Idag börjar vi nedräkningen, 6 veckor kvar = 42 dagar.
Vilken otroligt galen helg det var varit! Vi började med en äkta festfredag.. och som guide dricker man oftast väldigt billigt, och i detta fall gratis shotar...heeela kvällen! Jag kan ju säga som så att ingen utav oss kunde gå rakt hem. Men vilken kanonkväll!

DJ:n sprang Sharm el Sheikh runt för att få tag i min önske-låt, jag blandade drinkar bakom baren, Emelie sprang runt med glitter i håret, vi skrev på hela kropparna våra och då ska vi inte tala om alla bilder som togs! Måste visa dom senare. Såna här äkta festar händer inte hemma i Sverige, synd för er!





Jag mår bra allihop! Vi har oftast väldigt roligt här nere nu i slutet :-)
Nyss kommit hem från old market, åt middag för 5kr och nu sitter jag här i väntan på flygplats igen. Norrmännen kommer vid 9-halv 10.

Hej.


Kommentarer
BOOB

Älskar ditt håååår!

2012-03-19 @ 14:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0