Ledig dag!

På sin lediga dag får man unna sig!
Har haft en tuff vecka med många elaka människor och mycket klagomål. Därför satte det fint med ledig dag idag. Dock var jag ensam av tjejerna, men lika glad var jag för det! Låg vid poolen och slappade tills de brittiska hemmafruarna kom. Hängde med dom i cirkus 2 timmar och guuuud så de babblar, haha! Var det inte skatten så var det taxichaufförerna, pensionen, polisen och Kairo!

Kom nyss hem nu från en sväng med bilen. Köpte med mig lite gott att smaska på, för det är ändå fortfarande min lediga dag. När jag gick in på sunny market kände jag direkt doften av jordgubbar så jag rusade till grönsaksdisken! Nu inväntar jag skype med syrran medan jag njuter av livets goda smaker :)



Och jag har hittat Philadelphia-ost!!!!
Ryktet går att marabou också ska finnas på en supermarket häromkring....låt jakten börja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0