Ett avsked som heter duga

Jag vill bara lägga mig ner på golvet som ett litet barn och börja gråta.
Jag fick detta mailet av huvudkontoret i Sverige - tack för allt ni har givit mig!


Hej Matilda,

Trodde aldrig jag skulle höra dig hylla mutning. Inte ens i en sandlåda.
Kanske en fin erfarenhet att ta med sig hem? Testa det på nästa tågförsening på SJ...

Ja, du har onekligen haft en spännande och variationsrik tid hos oss.
Och att du avslutar med  flaggan i topp som Destination Manager i SSH är ju fantastiskt!

Tack för informationen att det löste sig med Hannas hemresa.

Och tusen tack för din insats på Rhodos och i Sharm el Sheikh!

Ha en fin avslutning i SSH och en strålande sommar i Medelpad

Lev väl

Följt efter:

Hej Matilda!

En säsong rullar på och trots att man tycker det är långt kvar så visp är den slut.
Vi hoppas att få njuta av ditt sällskap i vinter igen. Det är ju dock betydligt färre tjänster till vintern men vi behöve som sagt alltid bra personal. Och du går in i den kategorin. Jag tycker du löst de här veckorna bra och det är mycket roligt (och förväntat) att konstatera.






Just nu vill jag inte åka hem.


Kommentarer
Boob

Du är grym!

2012-04-26 @ 21:20:27
Syster

Jag säger ju det världens bästa lilla syster har man ju !! Är ju bara att åka till vintern igen om du blir sugen men nu ska du komma hem till oss du är efterlängtad kan jag lova :)

2012-04-27 @ 11:49:33
mamman

Vad fint avsked dom hade gjort åt dig:) Nu vet du vart du är välkommen när du känner för att lufta vingarna igen. Just nu får solresor stå åt sidan lite får nu är det våran tur att få rå om dig ett tag.

2012-04-27 @ 18:57:42
Anonym

att vara elak är också en talang grattis Matilda för att du har denna förmåga

2012-08-18 @ 15:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0